ЈП „Путеви Србије” и ове године учествује на престижном Међународном салону аутомобила који се, под слоганом „Вожња која се не пропушта“, одржава од 20. до 26.03.2024.г.
Представници ЈП „Путеви Србије“, на изложбеном простору у хали 2а Београдског сајма, информишу посетиоце и госте сајма о новинама у раду и предностима Електронске наплате путарине и ТАГ уређаја, интегрисаном систему наплате „Toll4All“, електропуњачима, као и о едукативним кампањама које наше Предузеће спроводи ради подизања свести о безбедности у саобраћају.
Првог дана отварања салона присутним посетиоцима и новинарима обратио се Дарко Савић, помоћник извршног директора Сектора за наплату путарине, са циљем да јавности представи све тренутне активности које Сектор за наплату путарине спроводи у циљу унапређења система наплате и побољшања искуства корисника.
Г. Савић је говорио о ТАГ уређајима за електронску наплату путарине скренувши пажњу на њихову популарност „с обзиром да функционишу у три земље и у оквиру једног паркиралишта у Београду“ и изразио је наду да ће се ове године сарадња проширити и на суседну Хрватску и Грчку.
Истакао је и податак да је „преко 900.000 активних корисника електронске наплате путарине, веб платформа која се користи за интегрисану наплату путарине има 105.000 корисника, две трећине односно близу 75.000 су корисници који наплату користе између Републике Србије и Северне Македоније“ и да је у току прошле године било преко 80 милиона транскација уз 100 % наплативости, што свакако говори у прилог ЈП „Путеви Србије“ и затвореног система наплате путарине.
Присутнима се овом приликом обратила и Љерка Ибровић, руководилац Одељења за односе са јавношћу, рекавши да је повећање безбедности у саобраћају један од примарних циљева и задатака нашег Предузећа.
„Безбедност саобраћаја је тема која подсети на своју озбиљност тек када се саобраћајна незгода догоди. Незгоде памте само преживели и породице погинулих и повређених док остали углавном заборављају као сваку непријатну ствар која се неком другом дешава.“ рекла је гђа Ибровић и додала да „добро осмишљене медијске кампање могу дати значајан допринос промени понашања и укупног смањења броја и последица саобраћајних незгода.“
Едукативне кампање које у континуитету спроводимо од 2020.године потврђују и активну улогу ЈП „Путеви Србије" у унапређењу укупне безбедности саобраћаја:
- подизањем свести о проблемима страдања у саобраћају
- скретањем пажње јавности на значај и могућности унапређења нивоа безбедности саобраћаја
- едукацијом становништва,
- променом нежељеног у жељено понашање
Гђа Ибровић је овом приликом јавно захвалила медијским кућама Euronews Srbija и NewsMax Balkans на доприносу у ширењу ових важних порука континуираним емитовањем едукативних спотова и апеловала на медије и стручну јавност да подрже наше кампање, буду друштвено одговорни и укључе се у промоцију наших кампања у циљу смањења саобраћајних незгода .
Испред медијске куће Euronews Srbija, захвалницу је преузела Наташа Јовановић док је за NewsMax Balkans плакету примио Михајло Павић.
Видео материјал са 56. Међународног Салона аутомобила, изјаве И покривалицу, можете погледати на следећем линку.