ЈП „Путеви Србије“ наставља да информише јавност о напретку изградње великих инфраструктурних пројеката и да поставља снимке на YouTube канал:
ИЗГРАДЊА ДРЖАВНОГ ПУТА IБ РЕДА БРОЈ 27, ЛОЗНИЦА-ВАЉЕВО-ЛАЗАРЕВАЦ, ДЕОНИЦА ИВЕРАК-ЛАЈКОВАЦ (ВЕЗА СА АУТОПУТЕМ Е-763, БЕОГРАД-ПОЖЕГА) - 18,3 KM
Настављају се радови на изградњи државног пута IБ реда број 27, деонице Иверак-Лајковац, чијом изградњом ће се повезати град Ваљево са аутопутем Е-763 (Београд - Јужни Јадран) и која ће представљати попречну везу у путној мрежи Републике Србије.
Такође ће повезивати делове Републике Српске (БИХ) са аутопутем Е-763 (Београд Јужни Јадран) и даље преко коридора 10, са Бугарском и Грчком.
Брза саобраћајница дужине 18,3км са по две траке у оба смера пројектована је за брзину од 100 км на час. Мостови и пропусти којих има 26, су са одвојеним смеровима и различитих дужина.
Најдужи a уједно и најзахтевнији за изградњу је мост бр. 16 који премошћује реку Колубару, државни пут и локалне путеве, дужине око 928m и мост бр. 3 који премошћује железничку пругу Београд – Бар и постојећи државни пут IБ реда број 27 Ваљево – Лајковац у месту Попучке.
Напредак радова можете погледати у нашем најновијем видео прилогу на следећем линку: https://youtu.be/zuwL6TOSOMU
ИЗГРАДЊА АУТОПУТА Е-763 „МИЛОШ ВЕЛИКИ“, ДЕОНИЦА: ПРЕЉИНА – ПОЖЕГА - 30,9 KM, (У САОБРАЋАЈ ПУШТЕНА ДЕОНИЦА ПРЕЉИНА-ПАКОВРАЋЕ У ДУЖИНИ ОД 11 KM)
Изградњом деонице Прељина – Пожега повезаће се Чачак, Лучани и Пожега, али и два округа – Моравички и Златиборски. Нова траса ауто-пута скраћује путовање од Чачка до Пожеге, са досадашњих 45 на 20 минута.
Аутопут ,,Милош Велики“ повезаће све значајне путне правце у Републици Србији. На петљи Прељина, аутопут ,,Милош Велики“ биће спојен са Моравским коридором, односно будућим аутопутем Е-761 деоница Прељина-Појате преко које ће бити повезан и са аутопутем Е-75 Београд-Ниш. Аутопут од Прељине до Пожеге имаће велики значај за повезивање Србије и региона, јер представља наставак аутопута „Милош Велики“ ка граници са Црном Гором, али је и део будућег аутопута Београд – Сарајево.
Карактеристично за ову деоницу је што пролази кроз веома тежак географски терен и због тога се граде бројни тунели и мостови (скоро 1/3 трасе чине мостови и тунели).
На овој деоници у току је изградња 3 тунела: Муњино Брдо, Лаз и Трбушани. Сва три тунела су пројектована са две одвојене тунелске цеви. Значајно је поменути и да тунели Лаз са дужином од 2,8km и Муњино Брдо са дужином од 2,76km, представљају будуће најдуже тунеле у Србији.
Напредак радова можете погледати у нашем најновијем видео прилогу на следећем линку: https://youtu.be/KTRhPUugELI
Пратите нове садржаје на YouTube каналу ЈП „Путеви Србије” и будите информисани!