PROMOCIJA NOVIH EDUKATIVNIH KAMPANJA ZA POVEĆANJE BEZBEDNOSTO U SAOBRAĆAJU "BEZBEDNO KROZ TUNEL" I "U TUNELU NISMO SAMI"

Premijernim prikazivanjem video spotova „Bezbedno kroz tunel" i  „U tunelu nismo sami" u prisustvu ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića, načelnika Uprave saobraćajne policije Slaviše Lakićevića, pomoćnika dirketora JP „Putevi Srbije" Ivana Tejića, izvršnog direktora Sektora za upravljačko informacione sisteme u saobraćaju Zorana Pešovića sa saradnicima, direktora Agencije za bezbednost u saobraćaju Branka Stamatovića, stručnjacima za bezbednost u saobraćaju kao i kreativnih timova koji su radili na kampanji, na prezentaciji organizovanoj u Operativno Upravljačkom Centru kod tunela Brančić, danas, 27.06.2024.g. zvanično su počele dve nove edukativne kampanje JP ,,Putevi Srbije", kampanje za podizanje nivoa bezbednosti saobraćaja koje će imati edukativni karakter kako za vozače tako i za sve učesnike u saobraćaju, a koje obuhvataju dve karakteristične teme koje se odnose na:

  • Edukaciju vozača za bezbedno ponašanje u tunelima u redovnim uslovima odvijanja saobraćaja
  • Edukaciju vozača za bezbedno ponašanje u tunelima u slučaju vanrednih događaja koji mogu životno ugroziti učesnike u saobraćaju

Slogani kampanja -  „Bezbedno kroz tunel" i  „U tunelu nismo sami",  precizno, slikovito i jasno govore o suštinski bitnim informacijama za sve učesnike u saobraćaju koje JP „Putevi Srbije" sprovodi kao društveno odgovorno preduzeće, koje upravlja putnom mrežom državnih puteva u Republici Srbiji.

Kampanju sprovodi Javno preduzeće „Putevi Srbije", uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Ministarstva unutrašnjih poslova.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić je istakao da su ovakve kampanje važne da bi se ljudima ukazalo na to kako mogu da izbegnu nepredviđene situacije u tunelu i sačuvaju svoje, i živote drugih učesnika u saobraćaju.


„Trenutno gradimo oko 38 kilometara tunela od čega će baš na ovom autoputu Miloš Veliki dva tunela biti među najdužima, a to su 'Laz' i 'Munjino brdo'. Svaki od njih je dug oko 2,8 kilometara kao i najduži tunel u Srbiji Iriški venac čija je dužina oko 3.5 km".

Vesić je dodao da činjenica da se gradi toliko tunela znači da se više pažnje mora posvetiti obrazovanju vozača za redovan i za vanredni režima saobraćaja, pogotovo u tunelima, zbog čega je neophodno da se ovakve kampanje sprovode.

Ministar se zahvalio JP „Putevi Srbije" i Ministarstvu unutrašnjih poslova jer su zajednički, sa njegovim Ministarstvom napravili spotove za kampanje koji će se emitovati na televizijama sa nacionalnom frekvencijom i lokalnim televizijama.  

Vesić je pohvalio zalaganje i trud koji JP „Putevi Srbije" ulaže u očuvanje putne mreže i bezbednosti u saobraćaju.

Slaviša Lakićević, načelnik Uprave saobraćajne policije MUP Republike Srbije je naglasio da represivne mere ne daju željene rezultate i da su zato ovakve kampanje neophodne.


Izvršni direktor Sektora za upravljačko informacione sisteme u saobraćaju JP „Putevi Srbije" Zoran Pešović je, govoreći o monitoringu saobraćaja u tunelima na putnoj mreži Srbije i sistemu rada Operativno upravljačkih centara istakao da u našoj zemlji postoji šest centara koji prate odvijanje saobraćaja u tunelskim cevima, 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji i 365 dana u godini, da je jedan od njih upravo smešten je na auto-putu Miloš Veliki, u tunelu Brančić kod Ljiga.

„Nažalost, istakao je Pešović, „ne tako sjajna statistika skoro svakodnevno stiže sa srpskih puteva i da se broj saobraćajnih nezgoda dodatno povećava početkom letnje sezone, da saobraćajni incidenti u tunelima nisu retkost, jer su tokom godinu dana samo u tunelu Brančić zabeležena 284 vanredna događaja, a na nivou Srbije evidentirano preko 3.000 vanrednih događaja, ali bez stradalih lica".

Radi bolje vidljivosti kampanja i adekvatne medijske promocije, JP „Putevi Srbije" je pripremilo video i radio spotove, postere, objave za društvene i socijalne mreže i informativne flajere na srpskom i engleskom jeziku.

Video i radio spotovi, kao i vizuali kampanja nalaze se na sledećem linku:  https://we.tl/t-lPcNyQenGv

Pokrivalicu sa događaja i obraćanje nadležnih možete pogledati na linku: 27.06.24. Promocija novih edukativnih kampanja za povećanje bezbednosti u saobraćaju 

"BEZBEDNO KROZ TUNEL"

"U TUNELU NISMO SAMI"


Štampa