Zaključenim ugovorom između JP „Putevi Srbije" i opštine Svrljig, građanima opštine Svrljig, omogućeno je da kao fizička lica, odnosno korisnici vozila prve kategorije budu oslobođeni od plaćanja putarine za upotrebu dela deonica autoputa E-75 i E-80, odnosno svih relacija između sledećih naplatnih stanica: Niš jug, Niš sever, Niš istok i Niš Malča. Troškove ostvarene putarine za navedena lica, u skladu sa važećim uslovima, snosi opština Svrljig.
Odlukom Skupštine opštine Svrljig, od 03.12.2021. godine, utvrđeno je da sve do sada izdate Gradske karte, prestaju da važe 01.01.2022. godine, kao i da pravo na izdavanje nove Gradske karte koja će važiti od 01.01.2022. godine, imaju fizička lica sa prebivalištem na teritoriji opštine Svrljig, koja imaju zasnovan radni odnos na teritoriji Nišavskog upravnog okruga izuzimajući Svrljig.
Dokumentacija potrebna za izdavanje Gradske karte:
Za podnošenje zahteva za izdavanje Gradske karte, u slučaju ispunjavanja gore navedenih uslova, potrebno je sledeće:
- Popunjen online obrazac (na stranici niže)
- *Očitana lična karta i očitana lična karta vlasnika vozila u slučaju da zahtev podnosi član domaćinstva
- *Očitana saobraćajna dozvola
- *Fotokopija vozačke dozvole podnosioca zahteva
- *FFotografija podnosioca zahteva, u boji, u jpg formatu, rezolucije 450x530px
- Potvrda o zaposlenju podnosioca zahteva, ne starija od mesec dana od dana podnošenja zahteva
- Prilikom podnošenja zahteva za zamenu Gradske karte, korisnik je u obavezi da vrati prethodnu (staru) Gradsku kartu.
*označenu dokumentaciju prilažete uz elektronski obrazac
Nakon potvrde slanja popunjenog zahteva i predmetne dokumentacije, dobićete zavodni broj predmeta, u slučaju eventualne pretrage ili informisanja o statusu predmeta.
NAPOMENA: Priložene fotografije moraju biti u formatu kao za lični dokument, na jednobojnoj pozadini (videti sliku). Zahtevi sa neprimerenom fotografijom (crno-bela, neodgovarajući format i rezolucija, fotografije iz privatne arhive i slično) automatski se neće prihvatiti i obrađivati, dok korisnik ne dostavi odgovarajuću fotografiju. Rok izrade Gradske karte počinje da važi od trenutka kada podnosilac zahteva dostavi validnu i kompletnu dokumentaciju.
Uputstvo za korisnike procedura podnošenja zahteva za izdavanje gradskih karata i načina korišćenja
ROK IZRADE GRADSKE KARTE
Rok izrade Gradske karte je 15 dana od dana podnošenja obrasca, pod uslovom da je predmetna dokumentacija kompletna i validna.
U slučaju tehničkih problema, nepredviđenih okolnosti, porasta obima dobijenih zahteva i slično, JP „Putevi Srbije“ zadržava pravo da produži rok izrade.
PRAVA I OBAVEZE KORISNIKA GRADSKE KARTE:
- Vlasnik Gradske karte se oslobađa plaćanja posebne naknade (putarine) autoputa na navedenoj relaciji i na relacijama unutar iste.
- Vlasnik Gradske karte obavezuje se da prilikom uključivanja na autoput uzme magnetnu karticu i istu preda na izlaznom naplatnom mestu uz davanje Gradske karte na uvid.
- Vlasnik ove Gradske karte koji je koristio relaciju izvan okvira navedene relacije, obračunaće se naknada po magnetnoj kartici, bez obzira što poseduje Gradsku kartu.
- Vlasniku Gradske karte obračunaće se i naplatiti najduža relacija odgovarajuće deonice sa troškovima vanrednog postupka ukoliko: na naplatno mesto dođe bez magnetne kartice, sa oštećenom magnetnom karticom i sa karticom starijom od 24 časa.
- Gradska karta važi isključivo uz prisustvo vlasnika u vozilu.
Za sve dodatne informacije o uslovima korišćenja Gradske karte možete kontaktirati naš Korisnički centar.